Daaavvinci

Har kollat på Davinci Koden med Sanna och lagat köttfärssås och spagetti as gott blev det.
haha det ända jag gjorde när jag kollade på Davinci var att lista ut vart jesus fru var begravd någonstans men jag lyckades lite, för när de skulle knäcka en textkod så chansade jag på stjärnor elller månen men det var visst ÄPPLE xD 
Men nu kommer det bästa när de letade efter där maria hade legat var det en stjärnhimmel och hon låg under en matta med en måne på xD HAHAH hur najs e inte det då ?
Aja ska nog gå å lägga mig nu snart för man får juh inga besökare om man lägger ut alla inläggen efter 5 varje dag xD

Kommentarer
Postat av: ellen

den är ju skit söt ju! :D

2009-08-07 @ 02:10:02
URL: http://eswalander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0