Hemma

Kom för ca 1timme sen hem och nu har Glajjan och Lychou gått å slaggat.
Ja e fortfarande fit for fight men ingen  vill leka :( seeegt..
Har haft lite chill dricka här innan jag och glajjan bedrog oss ner till tha city, där var vi å chillade först på Centrum där vi träffade Lejla och Linnéa mycket trevliga damer sen drog jag mitt till Amor där jag träffade stille å massa goooingar..
Sen tillbaka till Centrum där vi sheakade loss som bara den.. tills en Ickesvensk kaallade min kompis för hora.. då jäävlar fick jag spelet å hade 4 vakter på mig samt ägaren..
Gick ut och lugnade ner mig lite sen gick jag in igen möte de ickesvenska igen och då var jag ensam slutade med att jag skallade han och fick in en ganska fin fulträfff i ansiktet på honom innan ägaren och vakterna kom igen..
Sen så kunde ja fan inte va kvar mer.. flippa ur totalt så.
Tog ett tag innan man chillade ner asså.. träffa oxå mysiga robin najs!
Nu ska ja sova. Hejdå

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv : tack:). jo det är bra,men har bara världens mensvärk just nu haha. själv då?:) / itauh

2009-08-22 @ 11:41:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0