Livet?!?

Livet är fan inte så enkelt som jag trodde det skulle vara, man träffar killar blir lite kär som alltid slutar med att man blir sårad eller dumpad. När man bråkar med någon förälder eller vänn så kan man tappa delar som gör dig till dig, du börjar betee dig konstig bara för att du tror att det är det rätta även om du vet att du innerst inne inte är dig själv.
Du finner dig själv igen och märker allt skit du har gjort, allt du har sabbat med både kärlek och vänner.
Du blir dig själv men du vågar inte lita på vänner som du gjorde innan, inte heller tro på kärlek för du vet att någonstans långt inne i dig själv kommer du bli sårad.

Jag trodde jag hittade kärleken en gång men det visade sig att han inte kunde lita på mig och litade mer på vad sina vänner sa om mig, jag blev helt jävla veck jag var som en stalker visste inte hur jag skulle betee mig emot honom. När det tog slut så var jag lättad och glad, jag blev mig själv och jag kunde lita på mig själv.
När jag väl började ta upp kontakten igen gjorde jag ett sånt snetramp,och jag ångrade mig så jävla mycket. Men vad som är gjort är gjort och det går inte ändra på.
FÖRLÅT MEN JAG TROR INTE PÅ KÄRLEK MER!


Kommentarer
Postat av: Emma

sv: Tack så mycket!



Innan du skaffar en Amstaff tycker jag absolut att du ska läsa om rasen, klicka in på skk.se så får du fram rasstandarden osv. Finns även mycket att söka på google.



Tid är framför allt något man måste ha, dom är tidskrävande men absolut inte så som folk tror. Som min hane, han kan ligga inne en hel dag om han vill o ändå vara lugn men är vi ute o tränar då tränar han :) Dom är gudomliga och jag kan inte säga mycket annat än att jag älskar rasen och rekommenderar den varmt men var påläst och var medveten om vad du ger dig in i. Är det en kennel man köper ifrån brukar det vara mellan 20-24 års gräns för att köpa en, samt att dom kräver att du kan rasen.



Hoppas det gett dig något och lycka till om väljer att skaffa en!

2009-08-03 @ 11:39:33
URL: http://illya.blogg.se/
Postat av: kentflicka

hej snygg blogg!



Oj, stackars dig. Fint skrivet! :) Urk jag tror inte heller på kärleken.



Hej då

/Rebecca

2009-08-03 @ 14:54:36
URL: http://lallabecca.blogg.se/
Postat av: ellen

jävlar va fin bild" :o

2009-08-05 @ 01:00:51
URL: http://eswalander.blogg.se/
Postat av: emma

Jo, tyvärr så är alla killar bara ute efter en sak..

2009-09-29 @ 00:21:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0