Monster jeep

Shit har juh bara skrivit typ ett inlägg idag nu får jag skärpa mig haha...
Min dag har bestått av att gå till Centrum ett discotek typ eller vad man ska kalla det.. krog eller något kanske låter bättre?
där satt jag och drack cola hela kvällen eftersom jag var såkallad "fylletaxi" åt min bror. Senare på kvällen mötte jag upp Sanna och vi köpte chailatte på coffehouse sen så åkte vi runt i min bil.
När vi hade åkt en stund så ringde vi djurberg, en killkompis som ville åka med mig lite i min bil med sig hade han en tjej som jag inte vet namnet på å sen haage.
När vi hade åkt runt en stund till med dem så började vi jaga en stor monsterjeep som var dubbelt så hög som min bil alltså däcken var nog i höjd med min bil, de var på som fan när vi  hade legat i häcken på dem hela jävla tiden så körde de ett extra varv i rondellen och jagade oss. Jag kan fan berätta kännslan det kändes som att de skulle köra äöver min bil, de han såklart inte med mig i svängarna och sånt. men på raksträckorna vilken jävla kraft den hade alltså, man blev oxå lite distraherad när de började blinka med halv och helljus hela tiden HAaha.
Djurberg var som en liten flicka han var livrädd alla var det utan jag och sanna vi skrattade som vanligt ;)

ska nog lägga upp lite bilder för det ser jag att jag inte har gjort på länge ;)

när jag var kock åt sannas mormor och morfar;)

Galna mosternell leker hannibal lecter ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0