Racer Matilda

Japp racer matilda är mitt nya namn... träffade en killkompis på shell när jag och sanna skulle fylla på bilen lite, och han ville att vi skulle racea lite.
Men den killen som körde hade tydligen bara haft körkort i sen igår så han körde typ i 20km/h..
Antingen kunde han inte hålla upp i mitt tempo eller så var det så han sa, att han var en nybörjare.
Jag han köra ca 4-5 varv i rondellen innan han var i kap å när de stannade parkeringen var de som två små pojkar som ville åka snabbt å farligt med mig såklart fick de hoppa in, Jag har aldrig sett två 18åriga killar så rädda i hela mitt liv ahahaha : )

Sen när vi hade släppt av grabbarna hittade jag en bil som ville tävla lite, och när jag försökte få min bil att spinna eller släppa lite i kurvorna så gick det inte när killarna satt i bilen men sen faaaaaan fick jag spinn på skiten ;) de undrade nog va det var för någon himla psykobrud som körde men det var júh bara lilla jag (A).

Kommentarer
Postat av: sanna

sv:HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAH kom och kolla på film nu :P

2009-08-02 @ 02:17:00
URL: http://sannaberg.blogg.se/
Postat av: erica

sv:tack

2009-08-02 @ 11:30:52
URL: http://eriicabillsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0