Riktiga jag

Okej nu får ja fan lägga av å smöra, åh ja har så jävla kul hela tiden å hit å dit. fan va tråkigt det är å skriva sådär fint hela tiden det blir juh bara lamt att läsa.
Jag heter Matilda och jag e 18år, jag e för de mesta snäll men jag kan få mina ryck å då ska man hålla sig undan så bra de går annars smäller det.
Jag bor i jönköping vilket suger kuk, alla e så efterblivnia å tråkiga här : )
Om ett år ska jag åka till USA och vara au pair i ett år.. ska bli fett kul.
Om ni funderar på att åka till Jönköping så kom i håg det finns inte en ända kille som ser bra ut i denna stad alla tjejer ser ut som fjortish*ror och alla killar bönder.


Kommentarer
Postat av: rebecca

jag bor i hålan Mullsjö, och det suger ännu mer kuk!!! Va ffan jag hatar Mullsjö. Ska vi byta "stad" ?



Kul med USA :)

2009-08-08 @ 21:16:30
URL: http://lallabecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0