Seg dag

Igår slutade natten med att kolla på the midnight meat train, jävligt vidrig mådde fan skit i magen efter den filmen: (
Idag vaknade jag å sanna runt 2 och nu ligger vi bara å slappar å undrar vad man kan hitta på idag. Några förslag?

Juste om sanna orkar någongång så ska jag fixa så ni vet lite om mig, hur gammal jag är och sånt. Kan la vara ganska bra att få lite fakta om den man läser om.
Men vafan det har inte kommit upp någon fakta för jag e NY och jag kan värken stava skriva eller veta hur man ska göra på denna sidan för att få lite uppmärksamhet.


Kommentarer
Postat av: Melica

Sv



Jaa, gråhårig är inte heller riktigt min stil. Kunde haft honom för tio år sedan istället ;D



Och tack, hah! Ska försöka omvandla bloggen lite ;D

2009-08-02 @ 23:12:09
URL: http://melicamelica.blogg.se/
Postat av: sanna

matilda bajs, nu är du med i min veckans blogg tävling ;)

2009-08-03 @ 11:43:55
URL: http://sannaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0