Sliter

Försöker hitta på massa mirakelkurer för att bli frisk men inget fungerar... :(
Funderar om jag ska åka till västervik i några dagar.. inte för att jag behöver vila ut för det har jag gjort nu;P behöver lite omvårdnad av mina föräldrar tror jag xD
Haha att bo ensam hemma som jag har gjort i 1½ vecka gör mig både pank och slö. jag köper mycket saker å orkar inte städa hemma.. det ser ut som ett bombnedslag..


Jannis kompis hund så jäävla söt, trött var hon där med som hon gick i sömnen eller något

Kommentarer
Postat av: Emma

Söt!



sv: Nja inte i närheten så, men jag köpte ifrån Winningspirit.se i Örebro ungefär. Även hennes mamma har en kennel Anbardiz.se.



Sen har du Swedestaffs.se Standstrong.se

Sugardaddys.name/



Många fina hundar att kika på! :)

2009-08-03 @ 15:51:10
URL: http://illya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0