Avatar

Kollade på filmer Avatar på bio med min kusin igår som är 11 japp nu vet jag han e 11.. Avatar tyckte jag hade en jävla dålig trailer, så var inte så taggad på att kolla på den men såklart är jag snäll mot min kusin så jag gick med honom :) Filmen började å sen var man helt fast i den =) lite jobbigt att den var typ 2timmar å 40 min.. så man vart lite trött i slutet..

Snart avfärd till landvetter å lämna sannas mamma som ska åka till thailand i kväll. Så i dag kör jag sannas mammas nya BMW x5a najs!

HAHAHAH var inne på konsum innan och skulle köpa lite resegodis så skulle jag köpa Monster då stod det åldersgräns 18år HHAHAHAH så var tvungen att visa legg... ganska jävla töntigt tycker jag.,. FYFAN!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0