Hihi

Nu har jag stängt av min mobil för jag hatar folk som inte fattar OM MAN INTE SVARAR I TELEFONHELVETET antingen sover man å vill inte bli störd eller så gör man annat... då ringer man inte hem till än..
Känner för att ha lite privatliv med å umgås när jag vill.

Har bara blivit för jobbigt nu. Men aja
Haft en bra jul annars juldagen frös ja muttan av mig och fötterna finns inte... fick sitta å vänta på min buss ute i 1 timme... å när klockan blev så mycket så bussen skulle komma.. kom den fanemej inte.. JÄVLA DÅLIG STIL!
Så gick hem när ja kom hem fort ner i sängen med dubbla sockar på mig!

Igår sov ja hela dagen å sen busade jag med sanna på kvällen tog lite kort å drack lite monster.. Hämtade sannas mamma från krogen å hennes underliga ragg som sa "om du kör av vägen tvångshånglar jag upp dig" blev knäpptyst typ chock sen skratta ja så ja grät... :)

Idag händer nog inte ett skit sova käka djungelvrål dricka cola å kanske tar en sväng ut med bilen i kväll med ;) han behöver luftas lite ;)
Har inte kört min lilla bil på en vecka nu JÄVla alkohol!


Här e jag som gladast!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0