Ögonorgasm!! mh!

Fan dagen började tråkigare än vanligt.. gick upp som vanligt kommer jag typ 8 min försent =) men de gjorde juh fan inget för de var inte en jävel som var där... satt själv i några timmar sen kommer det två stycken ... kul... NEJ så gick hem å surade ist.. somnade en stund sen får jag ett MMS av  min far.. De hade fått in en SLR MCLAREN PÅ SITT JOBB!!! å de e verkligen min drömbil att bara få se den i verkligheten gjorde mig jääääääääääävligt kåt ska ja säga er! mHHH!!!!!

AJa nu sitter jag iaf i min ensamhet å har ont bakom ögonen är hungrig å svälter :( får ingen mat..

dålig bild efter som den kommer ur en mercedes katalog men den ska jag fan ha..!! Fast fattig som ja är kan jag bara få titta på den lite .. kostar fan 4,700 ;O cp väska


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0