Tjooosan

Ah juste nu ska jag berätta om den andra filmen glömde det igår.

The Cell 2
- Sämsta filmen i år.....
fattade fan inte ett skit... nån jävla synsk som har dött 6 gånger som ska leta reda på en jävla seriemördare, så kommer hon in i hans minne å de e helt efterblivet man fattar typ inte så jävla mkt av den.. SKIT SE INTE!!!

Vad har matilda gjort idag då?
Jo hon har köpt klänning å skor, å ba luffat käkat lite max å så =)

I morgon e de nyår å jag orkar verkligen int!!

Juste ny bil på garageinfarten en Mercedes Benz E220.. familjen mercedes är vi, kan ju berätta lite.
Vi är 4 st i våran familj alla har bil. 5 st mercedes har vi..
Mamma - a klass 140
Pappa - Nyss c180 från 2009 å nu en e220 2009
Viktor- två e190 en "vanlig" å en 16v
Jag - c220 men funderar på å sälja å sen köpa en c43amg.. eller en 500e men vi får se hur de blir.. Min bil e kanon så ^^
 Det nya ufot ser ut så här.. ser hur länge den får va kvar :)

i någon mörkgrå färg med lite blått i as snyggt!!!

PUSSS Å PISK skriver mer senare kanske

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0