homosexuell film och den vita bilen

Nu sitter jag och Sanna och kollar på en film, en homosexuell film å den e så pinsam så jag nästan vill ta självmord!!
Sanna e helt inne i filmen just nu.. så jag skriver när det blir läskiga scener ;)
Vi väntar oxå på den vita monsterbilen som körde förbi igår... men den kommer la vid 4 eller nått!.

Åh juste efter att varit avstängd från alla kändistidningar så fick jag idag reda på att Brad Pitt och Angelina Jolie hade gjort slut härligt att jag hänger med... de gjorde juh förfan slut i Maj.
Jag tycker att de var ett bra par så man blev juh lite ledsen, hon är en sexy kvinna och han är en sexy man så.
Och nu kommer sanna förmodligen dö om hon ser detta inlägget för om jag skulle vara lagd åt andra hållet så skulle jag fan vilja ha sex  med angelina, men vem fan tycker inte samma sak ?
Funderar om jag kan få Sanna att laga lite nudlar åt mig för jag orkar inte röra mig just nu eller...aldrig


Puss å pisk så länge. I morgon kanske sanna kan hjälpa mig att göra en sexy hissa å dissa lista.

Kommentarer
Postat av: sanna

nudlar. jag tänkte faktiskt samma sak, eller kanske en salami macka. + en cigarett. och jag hjälper dig med listen ;)

2009-07-30 @ 23:58:54
URL: http://sannaberg.blogg.se/
Postat av: Melica

Har förmodligen inte heller hängt med för jag fick också reda på det nu, men allt som säger att Pitten är ledig gör väl de flesta glada.



Kolla gärna in min idiot-blogg med

//Melli

2009-08-02 @ 00:02:51
URL: http://melicamelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0