BOMBAY

Alltså dr bombay å mcdooo hAHAH älskade han när jag var liten klädde tillåmed ut mig till dr bombay å sjöng hans låtar! de måste juh trott att jag var helt efterbliven :P

Ska till min älskade mormor vid halv 1 å sen ner till cp vårdcentralen! jävla stollar som jobbar där... känns inte som de kan ett skit där! Men känns som om de e bra med mig nu så känns det lika jobbigt som om det är något för jag har juh ändå ont å de smärtorna! fyfan!
Tänk dig någon som klämmer stenhårt runt din mage, slår å sticker knivar i den. det lixom hugger till i hela magen samt axeln och brösten alla de smärtorna på samma gång! å denna ständiga huvudvärk fyfan!

puss å pisk skriver mer efter ja har kommit hem! Juste var duktig å städade mitt rum igår så mamma ska shoppa sexy skor med mig i eftermiddag! KALAS!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0