Glajjan gästbloggar

Nu sitter jag och kollar när Matilda fixar sej för hon ska följa med mej när jag ska klippa mig det är najs:)
Hon hade faktiskt inget val thihi.

Igår va det att åka massa bil hämta Matildas kusin och förhöra henne haha det gick bra sen åkte vi massa till bil och dunkade musik och drack MONSTER självklart det är ju lixom VÅRAN GREJJ så alla andra som tror det är eran grejj ni är fan bara copycats palla va er.

Efter att vi åkt en massa bil i en jävla massa mil, så åkte vi hem till Dennis och kollade på trippel X han fick väldigt jätte gärna bo i Matildas säng så jag ska bjuda över han någon dag tror jag .

Men nu ska jag också gå och fixa mig sitter i pjamas:P



Matilda å jag
Glajjan.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0