HELGEN

ah du. det var en helg som jag inte kommer glömma! haha! i fredags var det förfest hos mig med janni och glajjan då vi drack å dansade till lite tallibanmusik!
Sedan var vi för fina för att ta bussen ner till stan så vi tog en Taxi å räsade ner till staden. Väl inne i staden så letade vi upp jönköpings största kyrka och satte oss där å drack å hade mysigt. vi träffade även chanko som jag till slut kallade schampoo hela kvällen ( har blivit jävligt dålig på att prata).

Sen gick vi ner till klubben Centrum å vips så hade glajjan glömt sitt legg hos matilda. Det blev en taxi upp å hämta sexy legget sen ner till stan igen. Gick till ingången vid centrum flörta lite som vanligt med vakten som såg väldigt arg ut på mig först men som sen smälte av min charm :D:D

Väl inte beställde vi lite champang dansade skrattade å sen kom ja på att min mobil var borta :( jag ringde till den å då svarade taxi gubben som kom med den till mig...
Sen dansade vi ännumer å osvosvosv...
SEn blev klockan mycket å vi tog flyget hem =)
somnade som två narkoleptiker <3

igår va de oxå kul träffade lite sexy människor å piskade lite på dem körde lite räserbil och lite sånt trevligt Btw visste ni att jag är catwoman ? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0