Helgen!

lite kortfattat om helgen då!

Fredag:
Jag och Glajjan gjorde iordning oss hos mig och sen åkte vi ner till Amanda där vi förfestade såklart hade vi med oss en champange flaska xD haha as fint vare. Efter det när alla var lite på lyset åkte vi taxi ner till krogen där dansade vi skrattade å drack som man alltid gör på krogen xD
Det blev för jävla trångt på den krogen i slutet helt sjukt vare.... så vi drog till Pipes en skottsk pub där vi träffade några skrattade å diskuterade lite....
Efter det drog glajjan med de killarna på efterfest medan jag vandrade vidare upp till mig.. på vägen hem så hittade jag en fin sparkcykel gul och röd med gröna handtag och hjulet var lite efterblivet.. skulle åka ner för en jättebacke men de var bara det att sparkisen inte hade någon broms så jag bromsade med mina nya klackskor.. slutade med att hela jävla klacka åkte av xD men de e sexya iaf...........

Lördag:
Glajjan kom till mig vid 10 jag öppnade dörren spritt språngannde naken men de gör inget. båda gick ner till sängen å somnade igen vaknade vid 3... sen kollade vi på film å sov lite i soffan mamma kom med mc donalds mat åt oss MHHHH!!!!!
Sen åkte vi till några å spelade wiii där pinsamheter bara flödade.... en av händelsena var att jag skulle ut på balkongen och hoppade på ett ben men de var så jkävla halt så flög å landade på ryggen så har cp ont nu men kul var det...  kom hem vid 5 på morgonen å sov till 16.00 mamma väckte mig >_< klart så va min helg..

PUss å pisk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0