hemma från dr efterbliven D:

Så nu har jag varit på vårdcentralen för att veta mina prover.. Tog med mormor för hon fattar mer än vad jag gör vad de gäller konstiga ord.
Som de konstaterade första gången jag tog prover hade jag streptocker Grad C vilket man inte brukar behandla. Men efter som det har tagit exakt en månad å jag inte har varit frisk en ända dag så är de nog den som fixar å donar med resten av min kropp som tex magen å armen huvudet att jag e slö bältrosen osvosv..
Men nu har jag iaf fått pencilin som jag ska käka i 10 dagar de e bara de att Viktoo fyller 21 på fredag å han ska ha b-day parteeyy då men matilda får la va nykter då : ( sånt gillar vi inte så myckey...


Kommentarer
Postat av: Linus Berglund

Det är illa!

2009-11-30 @ 16:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0