Nytt inlägg

Nu sitter jag i min ensamhet å har förbannat ont i magen! ska fan anmäla min kropp.... så här får man inte betee sig.

Snart ska jag hämta glajjsan å skjutsa hem henne till sexy Habo! trevligt trevligt men det har vi alltid!
Förövrigt när jag tänker, ja jag kan tänka men det är bara ibland.
Så tänker jag på hur fan jag ska ha det alltså på killfronten är jävligt kass på vad de gäller killar... blir så jävla virrig å vet inte hur jag vill ha det eller något. Har la fantasier hur en kille ska vara å när jag inte tycker att de lever upp till det så vet jag inte hur jag ska göra. släpper inte någon förnära inpå nu. Kanske beror det på alla lögner å svek eller så e jag bara efterbliven å ska vara singel föralltid. Kanske inte är den lättaste att handskas med men aja Några förslag ?!?!

Här kommer en bild iaf på en fundersam matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0