så kan det gå när inte locket är på

Japp sitter hemma i min ensamhet som vanligt. Ja, jag är singel men nej du får inte stöta på mig!
Som alla de 2 som läser min blogg så vet ni att jag mest spenderar min tid med mig själv... OJ jag menar mina kompisar. De är de jag prioriterar(stavning) mest. Orka spendra tid på killar som ändå kommer dissa en till slut å sårad å dumdristig tänker jag fan inte vara mer!
Vänner har man för livet killar kommer å går så vad väljer man ?!?

Nu hade tänkt å göra som alla blåsta å korkade fjortisar gör kolla på paradise hotel bara för att Sexy Stefan e med.. när han åker ut så e de fan byebye med paradise hotel! Sexy Stefan får gärna bo i min säng! haha!

Aja nog om detta nu ska ja gå å dra i den lille pusshejs! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0