Skolan!

Åhhh i dag har jag tillåmed fixat mig till skolan... Har "piffiga" kläder å inte som vanligt mjukisbyxor, hood tröjja å toffs och för att göra de lite finare så har jag alltid på mig mina slitna gympadojjor!
Det är skönt å ha den stilen på veckodagarna i skolan för vem fan orkar bry sig hur man ser ut när man är i skolan några timmar där det bara finns fula människor ?
Jag bryr mig inte ett skit när jag är i skolan hur jag ser ut... Fördelen är att jag kan gå upp senare ! [är sjuuukt morgontrött] hamnar typ i koma på morgonen. Nackdelarna är väll att folk som är mig nära tycker att jag inte bryr mig om hur jag ser ut å att jag är mannlig när jag har det på mig.

Men guess what ? Jo, Killar skiter hur min klädstil ser ut. Jag får mer killar än de som alltid tänker på hur de ser ut. Genom att gå efter modet osvosv...
Något som jag inte behöver göra.... visst en kille går väll på utseendet osch kläderna de kan ja inte säga något annat... men hur kul är det med en tjej som inte säger ett skit å bara ser söt ut ? Inget inre bara yttre?
Kul liv....

Puss å pisk!!


Min brors bil som ja var ute å rejsade med igår ;)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hahaha så jävla fucking rätt. Gumman jag bryr mig inte om vad du har på dej för jag kommer alltid älska dej synd bara att vissa är så pantade

2009-11-19 @ 10:32:25
URL: http://glajjan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0