sooovarN!

Haha min säng gör det inte så lätt för mig alltså...
Mamma väckte mig la över 60gånger men jag vakna inte, jag har lärt mig å prata i sömnen och snooza när jag sover :D ganska najs! jag brukar alltid säga till mamma " ja, jag är vaken" och sen " jag håller på å klä på mig, jag är vaken"
HAHAH as fint juh blir bara tröttare å tröttare för varje dag som går. Snart kommer jag la gå i ide eller något.

Skolan känner jag mig inte så attraherad av i dag. Får juh veta mina provtagningar i dag, hoppas de inte är något farligt!
Igår skjustade jag hem glajjan vid 9 och på vägen hem fick jag sån obehaglig känsla magen  vred å vände på sig som ja vet inte vad. körde som en stolle hem, kastade mig ur bilen å spydde... SKUMT?

Kanske e de så att Matilda är gravid?
HAHAHA nä vem fan skulle de va då isf? och jag är smalare en innan kanske barn växer så magen åker in ist.. haha de vore juh den nya bantningsgrejjen då skulle alla vilja vara med barn:P

Nu ska jag sova lite till Puss å pisk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0