NAmnam

Japp ett nytt inlägg i dag med dåå=)
Igår gjorde jag inte så mycket faktiskt jag sov till runt 17.00 åkte till min pappas jobb och krängde på nya vinterdäck och tvättade bilen.. sedan åkte ja å snackade lite med miss sanna å hon suger pung..=)
Sen runt halv 12 fick jag ett sånt ryck å börja sminka mig å tvätta håret. slutade med att jag åkte till fidde och kollade på inside man xD helt efterbliven film.
De var en jävla kriminal neger som hoppade runt å spelade tuff sen var han as elak mot alla gisslor som kom ut xD
Skratta fan så ja grät i bland xD

Idag blir det å bowla med amanda arto och fidde =9 trevlans!

Lägger ut en bild från sexy helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0