HeJ!

Igår var jag och Linn på Velvet lounge för första gånget, det är ett ställe där alla mammor å pappor går..
Såg så söta ut som möjligt när vi skulle gå in för åldersgränsen är 23 å jag och min kompis e 18 så...
Men vi kom in, å så satte vi oss ner och lyssnade på idol daniel karlsson och karl martindal mycket trevligt tyckte jag..
Sen skulle jag gå fram till baren å ta en vatten för jag var så himla törstig för vi hade nästan bara druckit söta drinkar hela kvällen. då så var det en redig fining som stod å beställde lite öl, jag går fram å beställer min vatten då han började prata med mig... vi snacka en lång stund innan det kom fram en full man i 45års ålden och sa att jag var en mycket söt än...
Jag som inte tänker så bra innan jag säger saker, på pekar att mannen kunde vara min pappa och så frågade jag honom om han var rik å det var han inte så jag gick.... tappade bort den vackra mannen men hade ändå trevligt när jag satt å lyssnade klart på daniel å karl :)

Det var en mycket trevlig kväll! Inte allt för vild som i vanliga fall

Kommentarer
Postat av: Linn

Värt att göra om. Kanske lite vildare förfest nästa gång så blir det nog en 10 poängare ska du se ;)

2009-09-20 @ 17:40:02
URL: http://kalltkaffi.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0